22 Kasım 2011 Salı

BOŞ İLAÇ KUTUSUNUN ARKA FOLYOSUNU SOYMA OYUNU:))


Bugün ki aktivite boşalan bir ilaç kutusunun arka folyosunu soyma oyunu:))

oyuncak harici ilginç şeyler çocukların her zamam ilgisini çeker bu faaliyette onlardan biri.

sabah vitaminlerimi alırken ilacımın bittiğini farkettim ve boşalan kutuyu atmaktansa hemen bir aktiviteye çevirmeyi yeğledim.

hemen bir kaç boş kutu daha buldum ve Tutimin önüne koydum ben bir kaç tane soyarak gösterdim ve hemen yapmaya başladı.

Tutim o kadar çok eğlendiki bu soyma işlemini gerçekleştirirken görmeniz lazım.

küçük motor gelişimini şimdiden desteklemek çok önemli. kalem tutma, makas vb.. gibi öğrencilik yıllarında küçük kaslarını kullanarak yapacağı işler çok. kuvvetli küçük kaslar sınıfta her zaman öne çıkma durumudur:))

bu tarz lüzumsuz şeyleri çöpe atmaktansa hemen bir aktiviteye çevirmek çok önemli. o küçücük parmaklarında ki kasları geliştirecek, küçük motor gelişimini destekleyecek bir oyun.


hem maliyetsiz hemde çok zevkli.

hemen ilaç çantanızı kontrol edip oyun için hazırlıklara başlayın:))

aman dikkat: etkinlik esnasında sakın ola gözünüzü bir yere çevirmeyin. ufaklıklar her an ağızlarına bir şey götürebilirler.

0 yorum on "BOŞ İLAÇ KUTUSUNUN ARKA FOLYOSUNU SOYMA OYUNU:))"

Yorum Gönder

 

EVde ANNEyim Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Buy Unlocked iPhone | Marital Affair | Blogger Templates